دنیای اینترنت وتجارت

بازارسکه و طلا وکسب درامد

دنیای اینترنت وتجارت

بازارسکه و طلا وکسب درامد

چگونه با نوسانات ارز وطلا پولدار بشیم

  • ۰
  • ۰

صفر تا صد سرمایه گذاری در ایران رنتر

 

 

در این مقاله سرمایه‌گذاری در فروش اقساطی وسایل در ایران‌رنتر را در چند گام ساده توضیح می‌دهیم:

1.ورود به لیست در انتظار تأمین سرمایه

ابتدا با کلیک بر روی دکمه «شروع سرمایه‌گذاری» در بالای صفحه اصلی سایت ایران‌رنتر وارد صفحه «لیست در انتظار تأمین سرمایه» می‌شوید. در این صفحه می‌توانید لیست وسایل درخواستی خریداران اعتبارسنجی شده را مشاهده کنید.

این لیست شامل نام و مدل هر وسیله، تعداد درخواست هر وسیله توسط متقاضیان خرید اقساطی و قیمت خرید هر وسیله است.

2.انتخاب وسایل به میزان سرمایه‌گذاری

بر اساس مبلغ سرمایه‌گذاری خود می‌توانید به انتخاب وسایل از لیست در انتظار تأمین سرمایه بپردازید. پس از انتخاب وسایل به میزان مبلغ سرمایه‌گذاری خود با کلیک بر روی دکمه «سبد سرمایه‌گذاری» در بالای صفحه سمت چپ به مرحله بعد هدایت می‌شوید.

3.مشاهده سبد تأمین

در این صفحه می‌توانید وسایل انتخاب شده و کل مبلغ سرمایه‌گذاری خود را مشاهده کنید. در صورت تأییدوسایل و مبلغ سرمایه‌گذاری بر روی دکمه مرحله بعد کلیک کنید.

4.انتخاب استراتژی دریافت اقساط

در این مرحله اقساط ماهانه براساس میزان سرمایه‌گذاری خود را مشاهده می‌کنید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید با تأمین مجدد سود دریافتی خود را افزایش دهید. (برای اطلاع از روند تأمین مجدد به این صفحه مراجعه کنید.)

5.ورود یا ثبت‌نام

در صورتی که قبلاً در سایت ایران‌رنتر به عنوان سرمایه‌گذار ثبت‌نام کرده‌اید می‌توانید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد سایت شوید، در غیر این صورت، با وارد کردن ایمیل و انتخاب یک رمز عبور به دلخواه، به عنوان سرمایه‌گذار در سایت ایران‌رنتر ثبت‌نام کنید.

6.تکمیل نهایی سفارش سرمایه‌گذاری

در این مرحله، سفارش سرمایه‌گذاری شما را با جزییات بیشتری قابل مشاهده است. در صورت تأیید وسایل، مبالغ و شیوه دریافت اقساط به مرحله بعدی بروید.

7.تماس کارشناسان و ارسال پیش‌نویس قرارداد

پس از ثبت سفارش، کارشناسان ایران‌رنتر حداکثر تا 24 ساعت بعد با شما تماس خواهند گرفت تا سفارش شما را تأیید کنند. در صورت تایید سفارش، پیش‌نویس قرارداد برای شما ارسال می‌شود.

8.پرداخت مبلغ سرمایه‌گذاری

پس از دریافت و مشاهده قرارداد، در صورت تأیید قرارداد می‌توانید مبلغ سرمایه‌گذاری را به صورت آنلاین از طریق پروفایل کاربری و یا به صورت کارت به کارت پرداخت کنید.

9.ارسال قرارداد

پس از تأیید پرداختی شما توسط کارشناسان، قرارداد در صورت سکونت در تهران از طریق پیک و در صورت سکونت در شهرستان ها از طریق پست برایتان ارسال می‌شود.

10.دریافت اقساط

با مبلغ سرمایه‌گذاری شما وسایل مورد درخواست متقاضیان خرید اقساطی خریداری شده و به آن‌ها تحویل داده می‌شود. ایران‌رنتر ماهانه اقساط مشتریان را دریافت و پس از کسر کارمزد به میزان درج شده در قرارداد به سرمایه‌گذاران پرداخت می‌کند.

  • ۹۸/۰۸/۱۵
  • رضا موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی