دنیای اینترنت وتجارت

بازارسکه و طلا وکسب درامد

دنیای اینترنت وتجارت

بازارسکه و طلا وکسب درامد

چگونه با نوسانات ارز وطلا پولدار بشیم

  • ۰
  • ۰


بزرگترین راز بورس چیست؟

آموزش بورس در این مطلب را به بزرگترین راز بورس اختصاص داده ایم. هیچ رازی بزرگتر از راز این مطلب در بورس وجود ندارد.


آموزش بورس Bourse-education.ir

یکبار برای همیشه این راز را بخاطر بسپارید. تا زمانیکه به سرمایه گذاری در بورس و سهام علاقه مند هستید، هرگز آنرا فراموش نکنید.

یکی از علل پنهان ماندن دلایل هر اتفاقی میتواند این باشد که آن دلایل جلوی چشم ما هستند. یعنی به قدری نزدیک و دم دست هستند که کوچکترین توجهی به آنها نداریم.

 


 

راز بورس هم به همین دلیل از دید میلیونها نفر در جهان پنهان مانده است. راز بورس به قدری مهم و بزرگ است که بدون آن آموزش بورس معنی و مفهومی ندارد.

اجازه دهید بزرگترین راز در آموزش بورس را از زبان میلیونها انسان موفق جهان بیان کنیم. میلیونها انسان موفق در بورسهای دنیا راز موفقیت خود را نگاه بلند مدت به بورس دانسته اند. چنانچه چنین باوری در ذهن ندارید هرگز وارد هیچ کدام از بازارهای بورس در دنیا نشوید.
باور و نگاه بلند مدت بودن سرمایه گذاری در بورس، اساسی ترین دلیل پیروزی شما خواهد بود. همچنین هر باور مغایر این نوع نگرش، سرمایه شما را در بورس ها به خطر خواهد انداخت.

 

آموزش بورس Bourse-education.ir

بلند مدت یعنی پیروزی!

با ایجاد و تقویت نگاه بلند مدتی به سرمایه گذاری در بورس ها موفقیت خود در سرمایه گذاری در بورس و بازار سهام را تضمین کنید.
برای ایجاد و تقویت این باور میتوانید به گذشته مالی سهام شرکتهای بورسی خوش نام و پر بازده نگاه کنید. این بررسی در سابقه سهام پربازده بازار، به شما میزان بازدهی و مدت زمان کسب آن بازدهی را نشان خواهد داد.
سهام شرکتهای پر بازده بورس هم حتی در کوتاهمدت نمی توانند بازده بلند مدت را کسب نمایند. چون تنها راز موفقیت در کسب بازده خوب در بازار بورس، نگاه بلند مدت داشتن میباشد.

همواره قسمتی از آموزش بورس در سایت آموزش بورس را به بررسی بازده بلند مدت سهام شرکتها اختصاص خواهیم داد تا شما براحتی بتوانید سابقه سهام این شرکتها را مشاهده نمایید.
در آموزشهای سایت آموزش بورس، همه دلایل و نمونه های اثبات صحت این راز را برای شما خواهیم گفت.

  • ۹۸/۰۴/۰۵
  • رضا موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی