دنیای اینترنت وتجارت

بازارسکه و طلا وکسب درامد

دنیای اینترنت وتجارت

بازارسکه و طلا وکسب درامد

چگونه با نوسانات ارز وطلا پولدار بشیم

  • ۰
  • ۰

 

چگونه نزدیکترین کارگزاری بورس را به خود پیدا کنیم؟

Image result for ‫کارگزاری بورس‬‎

یافتن نزدیکترین کارگزاری بورس

برای یافتن نزدیکترین کارگزاری بورس به خود شما می توانید در اینترنت جستجو کنید ” کارگزاری بورس ” و سایت های کارگزاری های مختلف می آید ، می توانید شماره تماس آنها را برداشته و با آنها در مورد شعب و نمایندگی اخد کد معاملاتی صحبت کنید . همچنین معمولا کارگزاری ها در سایت خود لیست نمایندگی ها در نقاط مختلف ایران را قرار می دهند

kargozari

مثلا من در سایت اول که مربوط به کارگزاری مفید است وارد می شوم در منو بالا در قسمت شعب کلیک می کنم و لیست شعب کارگزاری مفید دیده می شود و می توانم نزدیکترین کارگزاری بورس رابه خود در بیابم

روش دوم جستجو نام شهر و کلمه کارگزاری بورس

مثلا من دنبال کارگزاری بورس در شهر ساری هستم یا در شهر و منطقه ای رندگی می کنم که نزدیک به ساری است در نتیجه می تواتنم در گوگل عبارت ” کارگزاری بورس شعب ساری” را جستجو کنم و نتیجه حاصل را بررسی کنم در تصویر زیر نتیجه جستجو را مشاهده می کنید که معمولا اکثر آنها نتیجه دقیقی به شما خواهند داد . امیدواریم از این آموزش بورس بهره کافی را برده باشید

kargozarisari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی