دنیای اینترنت وتجارت

بازارسکه و طلا وکسب درامد

دنیای اینترنت وتجارت

بازارسکه و طلا وکسب درامد

چگونه با نوسانات ارز وطلا پولدار بشیم

  • ۰
  • ۰

داستان نخبگان بورس چیست و چه کسانی نخبگان سرمایه گذاری در بازار بورس هستند ؟

داستان نخبگان بورس

یکی از کلاس های که تدریس می کردم همیشه فرد مسن با کت شلوار بسیار اتو کشیده حضور داشت که در تمام دوره های ما شرکت می کرد و حتی تمام بسته های آموزشی خانه سرمایه را تهیه کرده بود با مدرسین ما هم برای دوره های مختلف کلاس خصوصی گرفته بود . برایم خیلی جالب بود که چرا این فرد تا این حد در آموزش خود پول خرج می کند .

1

بعد از یکی از کلاس ها از او دعوت کردم که به اتاقم بیاید و سوال کردم که چرا این کار را می کنید برایم اینگونه توضیح داد که : “قبل از شرکت در کلاس ها ۲۵۰ میلیون تومان وارد بازار بورس کردم و بعد از مدت ۲ ماه ۲۵۰ میلیون تومان که بخشی از آن پول دیگران بود، تبدیل به ۲۰۰ میلیون تومان شد . اما از زمانی که کلاس های مختلف آموزشی را شروع کرده است روز به روز معاملاتم بهتر می شود و دارم با سود های حاصله زیان را جبران می کنم فکر می کنم که هر ساعت آموزش برای من میلیون ها تومان ارزش دارد و در آخر دوست دارم تبدیل به نخبه ی سرمایه گذاری در بازار بورس شوم.”
اینجا بود که موضوع نخبه شدن در بورس ذهنم را مشغول کرد . همیشه آرزویم این بوده افراد فوق حرفه ای در بازار بورس داشته باشیم که علاوه بر سود کردن فراوان خودشان ، به دیگران نیز سود برسانند . بعد از این موضوع تصمیم گرفتم دوره نخبگان بورس را با این هدف طراحی کنم .

چه کسانی نخبگان سرمایه گذاری در بازار بورس هستند ؟

از دید ما نخبه بورس کسی است که به علم های مختلف موفقیت در سرمایه گذاری در بورس (مثل تحلیل تکنیکال و بنیادی ، روان شناسی) اشراف داشته باشد و حداقل در یکی از اینها تبدیل به متخصص با تجربه گردد. یک نخبه سرمایه گذاری در بازار بورس باید بتواند به صورت مستمر و بدون استرس و تنش سرمایه خود را در بازار بورس رشد دهد.نخبگان بورس مثل هر سرمایه گذار دیگر هم سود می کنند و هم ضرر ولی تعداد و درصد سود های آنها بسیار بیشتر از ضرر های آنهاست .

توانایی نخبگان بوررس چیست ؟

نخبگان بورس می توانند در بازار بورس و دیگر بازار های مشابه همچون آتی سکه و بازار های جهانی سرمایه گذاری موفقی داشته باشند به نحوی که بتوانند سود بسیار قابل توجهی در مدت مشخص به دست بیاورند.

نخبگان بورس علاوه بر سرمایه گذاری موفق شخصی خودشان می توانند دیگران را نیز راهنمایی کنند،می توانند مشاور در شرکت های سرمایه گذاری  کارگزاری و سایر نهاد های مالی باشند.

چگونه می توانیم  به یک نخبه سرمایه گذاری در بازار بورس تبدیل شویم؟

برای جواب این سوال باید گفت یک نخبه سرمایه گذاری در بازار بورس و دیگر بازار های مالی مثل آتی سکه، دو ویژگی مهم و مشخص دارند اول اینکه علم سرمایه گذاری را آموخته اند و دوم اینکه تجربه آن را نیز کسب کرده اند . برای تبدیل شدن همین دو مورد کافیست . دوره نخبگان بورس به هر دو مورد بسیار توجه می شود ، هم علم و هم تجربه، و برای این کار علاوه بر آموزش شما تمرین های معاملاتی فراوانی با استراتژی های آموزش داده شده خواهید داشت و نتیجه معاملات خود را در طی دوره در کنار اساتید به تجربه تبدیل می کنید

دوره نخبگان بورس خانه سرمایه چیست؟

دوره نخبگان بورس خانه سرمایه  در مسیری شامل دوره های مختلف شما افراد مستعد تبدیل شدن به نخبگان سرمایه گذاری در بازار بورس را پرورش می دهد تا پس از پایان این مسیر تبدیل به یک نخبه واقعی سرمایه گذاری در بازار بورس شوید.

مسیر دوره نخبگان بورس خانه سرمایه شامل چه بخش هایی است؟

شاید بعد از سال ها فعالیت در بازار بورس و دیدن برندگان و بازندگان بورس می توانم بگویم برندگان بورس نخبگانی هستند که فقط ۲ چیز بهتر از دیگران دارند آن دو چیز یکی علم تحلیل است و دیگری تجربه در بازار بورس تجربه ای که شاید چند برابر علم تحلیل ارزشمند باشد اما بدون علم تحلیل تقریبا بی ارزش است و در اصل ارزشش را کنار علم تحلیل به دست می آورد . در دوره نخبگان خانه سرمایه هدف ما انتقال علم تحلیل و تجربه بازار در کنار هم به شرکت کنندگان دوره است.

elmotajrobe

چه علم هایی (روش های تحلیلی) در دوره نخبگان بورس می آموزیم ؟

در اصل یک نخبه بورس باید به علم تحلیل تکنیکال و بنیادی بازار بورس کاملا آشنا باشد و در یکی از این دو علم متخصص حرفه ای شود. در این دوره شما به خوبی هر دو دوره را در سطح عالی آموزش می بینید و در یکی از آنها به انتخاب و نوع توانایی هایتان متخصص می شوید. برخی در تحلیل تکنیکال استعداد بیشتری دارند و برخی در تحلیل فاندامنتال ( بنیادی ) اما قطعا  دانستن هر دو در هر سطحی برای نخبگان الزامی است.

sahamdare-movafagh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی