دنیای اینترنت وتجارت

بازارسکه و طلا وکسب درامد

دنیای اینترنت وتجارت

بازارسکه و طلا وکسب درامد

چگونه با نوسانات ارز وطلا پولدار بشیم

  • ۰
  • ۰

تحلیل ارزهای مجازی

ژاپن بعد از ممنوع اعلام کردن ارزهای مجازی توسط همسایه اش غیرقابل جلوگیری است.در حالی که دولت چین معامله ی ارزهای مجازی تا تا اواخر این ماه کامل بر میدارد , ژاپن ۱۱ مجوز برای تبادل کنندگان ارزها صادر کرده است.یکی از روئسای وزارت خزانه داری ایالات متحده گفته است که بیت کوین بزودی حتی از ارزهای چاپی و دولتی هم در جدول ها جلو میزند.او همچنین گفت که ایده ای برای راه اندازی بانک هایی دارم که بر اساس ارزهای مجازی ساخته شده باشند.این نشان میدهد که وقتی یک کشور درهای خودش را روی ارزهای مجازی می بندد , بقیه کشورها به گرمی آن هارا می پذیرند.شاید شاهد این باشیم که اخبار باعث رشد ارزهای مجازی شوند.

بیت کوین

در حالی که بیت کوین به ۴۱۲۰ دلار رسید , نتوانست در این محدوده بماند و به ۴۰۱۸٫۳۲ دلار سقوط کرد.همین افت قیمت باعث شد مردم بیشتری بیت کوین بخرند در آخر باعث شد که قیمت بیت کوین بالاتر برود و از الگوی مثلثی بالاتر برود و رشد صعودی به خود بگیرد.

هدف رهایی از الگوی مثلثی این است که به قیمت ۵۳۵۸ دلاری برسد , ولی بایدصبور باشیم و بگذاریم بیت کوین قدم به قدم پیش برود.بعد از گذشتن از مرز ۴۲۸۰ دلار , قیمت به ۴۶۸۰ دلار میرسد که پیشنهاد میدهیم نصف بیت کوین های خود را بفروشید.فروختن نصف بیت کوینتان برای اینست که بعد از گذشت از ۴۶۸۰ دلار , این ارز مجازی بسیار زود به قیمت ۵۰۰۰ دلار میرسد.کسانی که با پیشنهادات قبلی ما همگام هستند باید کمترین قیمت بیت کوین را تا ۳۷۵۰ دلار بالا بیاورند.وقتی این ارز تا ۴۲۸۰ دلار بالا رفت , میتوانید کمترین قیمت را تا ۴۰۰۰ دلار هم بالا بیاورید.

اتریوم

اتریوم به حد نساب خرید ما نرسید.چون ما به شما پیشنهاد داده بودیم که اگر این ارز به قیمت ۳۱۲ دلار رسید و از آن بالاتر رفت , آنرا خریداری کنید , ولی قیمت آن به ۳۰۹٫۶۱ دلار رسید.

وقتی فروشنده های اتریوم فهمیدند که اتریوم از محدوده ی خود بالاتر نمیرود شروع به فروش آن کردند برای همین هم قیمت آن به ۲۷۸٫۸۸ دلار رسید که نزدیک به روند خطی است.اگر این ارز از روند خطی پایین تر برود , قیمتش افت میکند و به ۲۵۵ یا ۲۳۵ دلار میرسد.برای همین پیشنهاد میشود یک سرمایه گذاری بلند مدت شروع کنید تا ادامه ی روند سعودی اتریوم باشد.پیشنهاد فعلی ما یک سرمایه گذاری بلند مدت تا ۳۱۷ دلار است.معامله گران باید کمترین قیمت را ۲۷۰ دلار قرار بدهند و هدف قیمت را ۴۲۰ دلار بدانند.

بیت کوین کش

محدوده ی بیت کوین کش ۳۸۵ تا ۵۴۹ دلار است.در این محدوده پیشبینی میشود که این ارز متعادل بماند.برای همین , بهتر است بعد از بیرون آمدن از محدوده آن را خریداری کنیم.تا آن زمان , باید روی بقیه ی ارزهای مجازی تمرکز کنیم.

برای معامله گرانی که فقط با بیت کوین کش معامله انجام میدهند , باید گفت که کیتوانید زمانی که این ارز به ۳۸۵ دلار , یعنی کمترین قیمت در این محدوده , رسید آنرا خریداری کنید.سودتان وقتی به دستتان میرسد که ارز به ۵۴۹ دلار برسد.کمترین قیمت این ارز را میتوان ۳۵۰ دلار دانست چون اگر این ارز افت کند باید انتظار رسیدن به ۳۰۰ دلار را هم داشته باشیم.

لایت کوین

لایت کوین به حد نصاب خرید ما نرسید و برای همین هیچ معامله ای صورت نخواهد گرفت.این ارز به ۵۰ دلار رسید و آنجا با حمایت نقدی روبرو شد.

اگر لایت کوین بالاتر از ۵۸ دلار برسد , میشود احتمال داد تا روند صعودی را پیش بگیرد و به ۷۲ دلار برسد.مشتری ها میتوانند در قیمت ۲۸ دلاری , لایت کوین را بخرند و کمترین قیمت را ۴۴ دلار در نظر بگیرند.وقتی این ارز به ۶۴ دلار و بالاتر از آن رسید , میتوانید کمترین قیمت را ۵۰ دلار در نظر بگیرید.

امیدواریم از تحلیل ارزهای مجازی امروز نهایت استفاده را برده باشید لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی