دنیای اینترنت وتجارت

بازارسکه و طلا وکسب درامد

دنیای اینترنت وتجارت

بازارسکه و طلا وکسب درامد

چگونه با نوسانات ارز وطلا پولدار بشیم

  • ۰
  • ۰

هشدار در مورد مبادلات، کیف پول و صرافی ها

علیرغم اثبات نیازهای هویت، به یاد داشته باشید صرافی ها و کیف پول های آنلاین، همان حمایت هایی را که بانک ها انجام می دهند ارائه نمی دهند. برای مثال، اگر هکری از حساب بانک شما دزدی کند و شما در امنیت آن غفلت نکرده باشید. بانک مرکزی موظف است پول شما را بدهد.


چگونه بیت کوین بخرم؟

اما اگر حساب شما در سایت های کیف پول هک شود و بیت کوین های شما سرقت شوند سایت هیچگونه مسئولیتی در قبال آن برعهده نخواهد گرفت.

بیت کوین مانند ارزهای دیگر جهان قوانین تضمین پول ندارد. صرافی ها و کیف پول های معروف جهانی در صورت هک اکانت (در صورت هک سرور) پول شما را بازمی گردانند اما هیچ اجبار قانونی برای این کار ندارند. اگر یک سرقت از کیف پول شخصی شما به علت عدم امنیت یا گذرواژه شما اتفاق افتاده باشد، هیچ راه ضمانتی برای بازپرداخت وجوه خود ندارید.

چگونه بیت کوین بخرم؟

چند کلمه ای درباره ی استخراج

بله درست متوجه شدید شما می توانید خودتان بیت کوین استخراج کنید.

شما احتمالا شنیده اید که می توانید از کامپیوتر شخصی خود بیت کوین استخراج کنید. اما این موضوع مربوط به چند سال پیش می شود که بیت کوین تراکنش های مالی زیادی نداشت و محاسبه تراکنش های آن خیلی ساده تر بود. اکنون اگر کامپیوتر خود را به شبکه وصل کنید شاید ۲۰۰ سال دیگر بتوانید یک بیت کوین استخراج کنید! استخراج بیت کوین نیاز به سخت افزار های بسیار قوی دارند که بتوانند سریعا تراکنش ها را محاسبه کنند.

با گذشت زمان و بیشتر شدن تراکنش ها، استخراج بیت کوین سخت تر و سخت تر خواهد شد و این باعث ارزشمند تر شدن بیت کوین می شود. البته طبیعتا با گذشت زمان سخت افزارهای قوی تری به بازار ارزه خواهد شد.

هر کسی که ادعا می کند می تواند بیت کوین ها را با یک رایانه معمولی یا حتی یک کارت گرافیک شما در اختیارتان قرار خواهد داد. احتمالا با نرم افزاری قصد هک کردن رایانه شما را دارد.

خودپرداز های بیت کوین

اگر چه یک مفهومی نسبتا جدید است اما این خود پرداز ها به سرعت در حال افزایش هستند. مانند یک معامله رو در رو اما با یک ماشین، پول نقد خود را وارد می کنید و یا با اسکن qr کد کیف پول شما، مقدار بیت کوین خریداری شده به کیف پول شما واریز می شود.

نتیجه

خرید بیت کوین ها همیشه به همان اندازه آسان است که تازه واردان انتظار دارند. به زودی راه های جدید زیادی برای خرید بیت کوین معرفی خواهند شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی